10 koristi pitja smutijev

od Eva Žontar
June 29, 2016

Zakaj bi sploh pili smutije? Razlogov, da se nam kadarkoli pridružite pri PlanetBIO SMUTI IZZIVU, je cel kup!

1. Pokrijejo dnevne potrebe po hranilih. Ker lahko z njimi zaužijemo veliko več sadja in zelenjave kot bi jih, če bi ta živila pojedli cela, nas že en sam kozarec smutija preskrbi z ogromno vitamin in minerali. Specifična sestava je odvisna od sestavin, ki jih uporabimo, njihovo hranljivost pa se močno poveča, če jim dodajamo visoko funkcionalna živila (npr. alge, trave, chia semena, PlanetBIO visoko funkcionalne ekološke mešanice za razstrupljanje/energijo/imunski sistem,...).

2. Prispevajo k hujšanju. Pogoj je, da smutiji niso “dodatek” običajni prehrani, ampak jih dojemamo kot samostojen obrok. Ker imajo smutiji ogromno vlaknin, nas lepo nasitijo in pomagajo uravnavati apetit, hkrati pa ne vsebujejo nobenih praznih kalorij.

3. Varujejo pred sončnimi žarki in spodbujajo porjavelost. Ker so smutiji bogati z antioksidanti, ki celice varujejo pred oksidativnim stresom, se z njimi vsaj delno zaščitimo pred soncem od znotraj. Za hitrejšo porjavelost so še posebej priporočljivi smutiji z jagodičevjem.

4. Pomagajo proti slabokrvnosti. Če želimo, da je naš smuti še posebej bogat z minerali za dobro kri, zamešajmo vanj špinačo, kodrolistni ohrovt, rukolo, koprive, spirulino, klorelo, ječmenovo/pšenično travo ali PlanetBIO mešanico Perfectly green.

5. Napolnijo z energijo – in to takoj, ker je sadje odličen vir enostavnih ogljikovih hidratov v naravni obliki. Ker so pri smutijih zraven še vlaknine, odpadejo nezdravi hitri dvigi sladkorja, absorpcija v kri pa je počasna in enakomerna.

6. Ne obremenjujejo prebave, ker jih je delno “prebavil” že mešalnik.Če jih pijemo počasi in vsak požirek zadržimo v ustih, so smutiji odlični tudi za ljudi, ki imajo težave s prebavili.

7. Hidrirajo. Večina ljudi ne popije priporočene dnevne količine tekočine, kar lahko do dehidracije in posledično slabšega počutja, upadle kože in slabše prebave. S smutijem zaužijemo tako tekočino iz sadja kot tekočino, ki jo dodamo pred mešanjem.

8. So sladica v najbolj zdravi obliki. Ja, smutiji so lahko tako slastni, kremasti in okusni, da se ob njih počutimo, kot da smo si privoščili sladico. Poskusite na primer z naslednjo kombinacijo: lešnikovo mleko, avokado, datlji, kakavova zrna in Perfectly energized. Čokoladni puding!



 

9. Z njimi lahko zaužijemo veliko zelenjave. Zelenjava je brez dvoma najbolj zdrava skupina živil na svetu, žal pa večini ni dovolj okusna, da bi je lahko pojedli veliko. Če jo skupaj s sladkim sadjem zamešamo v smuti, lahko brez problema zaužijemo velike količine, ne da se bi se tega zavedali.

10. So bolj zdravi in praktični od sokov. Smuti v mešalniku pripravimo veliko hitreje kot izsočimo sok, hkrati pa z njim zaužijemo tudi vse vlaknine, ki jih pri sočenju zavržemo.


Starejši članek Novejši članek