3 divji SPOMLADANSKI obroki

od Eva Žontar
April 13, 2016

Se tudi vam zgodi, da ste kakšen dan kar naprej lačni? Jeste zdrav zajtrk (nekaj idej), poskrbite za dobro kosilo, pa vas še vedno celo popoldne mika, da bi nekaj prigriznili?

Pomlad zna biti glede tega še posebej nagajiva. :) Toplejše vreme in posledično večja aktivnost pomenita za telo prehod, na katerega se včasih odzove z večjim apetitom. Če ga potešimo z zdravimi prigrizki ali obroki, ta potreba kmalu izgine (priporočamo, da imate pri roki vedno kakšno PlanetBIO granolo ;)), na prvem mestu pa moramo poskrbeti za kakovostne in hranljive obroke. Spomladanska divja hrana je kot nalašč za to, saj telo nahrani kot nobena druga.

Ponujamo vam 3 ideje za hranljive veganske obroke z divjo superhrano!

***

Recept 1: UMEŠAN TOFU S ŠPARGLJI

Sestavine:

Tofu speremo pod tekočo vodo in ga obrišemo z brisačko. Posušen paradižnik namočimo v vodi in ga po potrebi nasekljamo na manjše koščke. Šparglje prav tako nasekljamo. Na vročem kokosovem olju popražimo šparglje ter  paradižnik, nato dodamo še tofu, ki smo ga pretlačili z vilico. Med praženjem dodamo kurkumo, strt česen in kvasne kosmiče ter dobro premešamo. Postrežemo in posujemo s PlanetBIO konopljinimi semeni.

***

Recept 2: AVOKADOV NAMAZ S ČEMAŽEM

Avokado pretlačimo z vilico in mu primešamo čemaž, limonin sok ter česen. Dodamo še suh paradižnik, solimo po okusu in potresemo s konopljinimi semeni. Postrežemo kar v lupinici avokada, za bolj nasiten obrok pa skupaj s polnozrnatim kruhom.

***

Recept 3: DIVJI HMELJ S POPEČENIM TOFUJEM

Hmeljeve vršičke (lahko jih nadomestimo z mladimi koprivami ali špinačo) pokuhamo nad soparo, toliko da se zmehčajo. Tofu speremo in obrišemo odvečno vodo. Narežemo ga na majhne kocke in popečemo na kokosovem olju do zlato rjave barve. Vmes ga posolimo in mu dodamo še sezam.

Soparjen hmelj začinimo po okusu in mu dodamo popečene kocke tofuja.


Starejši članek Novejši članek