Pšenična in ječmenova trava - razlike

od Primož Kastelic
April 12, 2011

Ker sta v ponudbi dve zelo podobni "travi" vam v nadaljevanju podajamo nekaj osnovnih razlik med obema.

Ječmenova trava v prahu vsebuje vse vitamine in minerale, ki jih današnja znanost pozna. Je multivitaminski nadomestek, ki ima alkalni učinek na telo in lahko celo razgradi kalcijeve obloge. Ječmenova trava je mlada zelena bilka ječmena, ki jo previdno stisnejo v sok in nato zmrznjeno posušijo, da ohranijo vse bioaktivne lastnosti. Ječmen in pšenica sta edini popolni hrani na svetu, ki vzdržujeta telo celo življenje.

Mlada zelena pšenična trava je odličen naraven vir vlaknin, beljakovin, vitaminov in mineralov, ki skupaj pripomorejo k urejeni prebavi, odstranitvi toksinov iz telesa in povzročijo splošno izboljšanje krvne slike. Pšenična trava v prahu je koncentriran vir hranil in kot tak idealen dodatek raznoliki prehrani.

napitek iz sveže ječmenove in pšenične trave - v prahu

RAZLIKA:

Pšenična trava ima več B vitamonov, železa in klorofila, ječmenova trava pa skoraj dvojno vseh ostalih snovi (mineralov, rudnin).

Kombinacija, tako kot pri algah spirulini in kloreli, je odlična, saj se trave (ali alge) dopolnjujejo in telo dobi maksimalno od "zelene hrane". 1 žlička ječmenove in 1 žlička pšenične v sok je izjemen "booster" in super za alkalizacijo telesa in posledično razstrupljanje. Prav tako velja za alge.

Gre torej za malce različen spekter mineralov in rudnin.

V praksi: kombinacija enega in drugega kot opisano zgoraj, ali pa 1 mesec eno, 1 mesec drugo rastlino.

Telo vam bo hvaležno!


Starejši članek Novejši članek