Športnikov blog: DOMAČA VARILNICA PIJAČ

od Eva Žontar
June 26, 2016

Piše Karla Oblak, triatlonka
Prispevek je bil objavljen na http://karlaoblak.com

V poplavi vseh izotoničnih, regenracijskih in podobnih napitkov v kombinaciji z vsemi priporočili je človek včasih kar malo zmeden. Kaj piti prej, vmes, potem…kje kupiti, kako uravnotežiti ceno/kakovost. Meni je najljubša opcija: poslušaj svoje telo, uporabljaj kar se da “naravne” sestavine, ne zapravljaj preveč in naj bo okusno. In tako sem ugotovila, da je najbolje, da sama doma naredim svoj izotonik, ki mu lahko določim količino sladkorja, soli, mineralov. Po treningu pa spijem nekaj, kar me nahrani, in se ne speni kot milnica, ko v kozarec s prahom natočiš vodo.

Med treningom, ki traja več kot uro, je dobro, da poskrbimo za vnos sladkorjev, soli, mineralov. Moj recept za domači izotonik izgleda takole:

Po treningu pa spijem kombinacijo ogljikovih hidratov in beljakovin:

Kombinacij je še veliko, tudi domač jabolčni sok razredčen z vodo ali pa le voda s sladkorjem, limono in soljo…ni treba biti kemik, da si zmešaš čarobni zvarek, saj čarobnega zvarka ni…kolesarji so včasih dirkali na suhe fige in rozine, pili pa so med z vodo…za vse nas, ki od športa ne živimo je uživanje v gibanju in zdravje bistvenega pomena in dvomim, da nam razni preworkout čarobni napitki lahko dajo krila.

In hvala PlanetBIO, ki skrbi, da mi ne zmanjka sestavin v domači tovarni pijač. :)


Starejši članek Novejši članek