Zimsko miganje

od Planet BIO
May 19, 2017

Priprave na novo sezono se za nas triatlonce začnejo nekje po novem letu, odvisno od plana tekem. Ker je moja A tekma sezone konec junija, sem z “zaresnim” delom začela pred tremi tedni. Bi lahko že prej, a me je zdravje opozorilo, da si moram še malce odpočiti. To ne pomeni, da sem do takrat samo počivala, saj brez miganja ne funkcioniram, nisem pa trenirala po nekem predpisanem planu; delala sem kar mi je pasalo. Če je bilo vreme lepo, sem ga izkoristila za hribe, ker je to meni ena najljubših dejavnosti. V hribih se povežem z naravo, srčni utrip mi narekuje naklon hriba, oči si spočijejo v razgledih, pljuča se napolnijo s svežim zrakom …

Sedaj pa je čas, ko je potrebno trenirati malo bolj zares, po planu, ki ima neko strukturo. Zimski meseci so tisti, kjer rečemo, da delamo “bazo”. To pomeni, da gradimo temelje kot pri hiši, saj le na dobrih temeljih lahko zgradimo vrh strehe. V praksi to pomeni dolge treninge znotraj aerobnega območja. Najlažje je tak trening izvesti na kolesu. Letošnja zima je še posebej prijazna, saj kolesa še pospraviti ni bilo treba. Jaz se usedem na kolo že, če je okoli 5 stopinj. Če pa jih je še kaj več, toliko bolje. Potrebno se je dobro obleči, kar ne pomeni vedno veliko, ampak čebulasto. Sploh je važno imeti dobre rokavice in galoše, kar pomeni, da bodo okončine ostale tople in se ne bomo ohlajali. Tudi teki so v tem času super: gozdni teren, skoki čez korenine, hitrost po občutku…čas na takšnem tekaškem treningu kar leti.

V tem obdobju je potrebno poskrbeti tudi za splošno moč, kar pomeni delo z utežmi in lastno težo. Veliko ljudi ne mara tega treninga, meni pa je izredno pri srcu, zato grem vsakič z veseljem v telovadnico. Premetavanje uteži me je od nekdaj veselilo. In če želiš nekaj odnesti od takega treninga, moraš uteži premetavati z glavo, saj sicer hitro stakneš kakšno poškodbo. Bistveni del treninga moči je tudi krepitev mišic trupa, ki nas držijo pokonci.

V tem času je pomembno tudi, da ne zbolimo ali staknemo prehlada. Po vsakem treningu zunaj se moramo čim prej preobleči v suha oblačila. Meni pri ohranjanju zdravja pomagata mešanici PlanetBIO Perfectly clean in Perfectly resistant. Vsako jutro, ko se zbudim, spijem mix teh dveh mešanic. Po treningu pa vedno zaužijem spirulino, ki poskrbi za hitrejšo regeneracijo. Letošnjo zimo me prehlad še ni obiskal, očitno torej bo nekaj na tem. :) 

O KARLI: Karla Oblak je v svet triatlona vstopila pred približno šestimi leti - kar tako, iz radovednosti, a jo je ta naporni šport povsem prevzel. Od takrat niza uspehe na različnih triatlonskih tekmovanjih v tujini, predvsem pa uživa v vseh preizkušnjah, kjer mora premagati sebe in svoj um. Brez optimalne prehranske podpore kakovostni treningi in tako izjemni fizični naporni niso mogoči, pri čemer Karli na pomoč priskočijo ekološki izdelki PlanetBIO.

 

 


Starejši članek Novejši članek


0 komentarjev


Komentiraj

Komentarji morajo biti pred objavo pregledani.